2009. december 27., vasárnap

Boldog karácsonyt. kinek milyen.

hát. az elmúlt napokban nem tartózkodtam a városban, a megyében sem. elmentünk mamához karácsonyozni. azok közé az emberek közé tartozom akik szeretik a karácsonyi nyüzsgést, a sok sok embert és ilyenkor boldogok. most ez a karácsony más volt. teljesen más. alapból rosszul indult a 23. ai elutazás, ami egy bizonyos személy bizonyos dolga miatt történt, ami nekem rányomta a bélyeget a karácsonyi hangulatra. felszállás a buszra, fülhallgató , és kizárok mindent körülöttem. 20 perces busz út a Nagyállomásig, és képes voltam néhány könnyet ejteni. emiatt. hihetetlen vagyok, bár tudom hogy miért. próbálok az ablak felé fordulni, hogy ne lássák. ha kérdik meg mondom hogy csíp a hideg .. bár kissé hihetetlen magyarázat. persze hogy késik a vonat... miért is ne lehetne rosszabb ?? ígyhát leültem a bőröndre, zene, és egy könyv társaságában elvoltam. idegesen és feldúltam. nemtudtam mit fog hozni a következő pár nap. végre felszálltunk a vonatra , és 100 kmerrel arréb le. távol debrecentől. a karácsony eltelt, az a bizonyos dolog.. arról annyit hogy rossz dolgokat sose tudjuk elfelejteni.. nem ..
tegnap elmentünk Hercegkútra keresztelőre. ott voltunk egész nap.. annyira édes vagy Hanna *-* ma meg eljöttek mamáékhoz ők, szóval a mai nap is eltelt. 4 órakkor felszállás Szerencsen a vonatra, búcsú mamáéktól és mindenki mástól.
egész idő alatt bennem van egy remény. egy vágy. egy dolog.. ami valószínüleg az is marad.
majd elválik..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése