2009. december 11., péntek

bonyorult hét,jó hogy vége.

Szórakozz, amikor szórakozzni akarsz, légy dühös,amikor dühös vagy,és sírj,amikor sírni akarsz.

hát ez a hét se volt a legjobb. Hétfőn minden jó volt, örültem hogy újra suli, még ha mindenből le is voltam maradva, de ott voltak velem a barátok. újra. Majd keddtől szar volt az egész, minden összejött, szandi lebetegedett, nekem meg nem volt ott senki. . . összevesztem az egyik legjobb barátommal, kedvtelenség volt, és feszült volt a beszélgetés másokkal.. teljesen úgy éreztem hogy nekem nem ez a helyem , nem ide tartozom, felesleges vagyok . unom azokat a kérdéseket, hogy : melyik a jobb, a régi vagy ez ? könyörgöm,nem tudom összehasonlitani, de egyet tudok.. hiányoznak a régiek..
csütörtökön ifi, már kami nagyon hiányoztál. hazafele fele, meg mannával, nem hiányozhattak a civakodások, de talán úgyérzem hogy kami egy biztos pont az életemben. egy biztos barát. végülis a mai nap is elment, az iskola nem lényeg, hajtás van ,és természetesen meg kell felelni.. ami nem mindig sikerül. . .
most legfontosabb hogy azokkal törődjek, akik igazán számítanak. . . és elmélyíteni újta a kapcsolatot sok 'régi ' baráttal.. főleg egyel. . . Ő az, akire mindig számíthatok.


Niki.
Barbi.
Betti.
Ricsi.
2009.osztálykirándulás-
nekem mindig ti voltatok,
és lesztek a legfontosabbak. és köszönök mindent.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése