2009. december 2., szerda

Elmentem,hogy visszajöhessek..


http://www.youtube.com/watch?v=4N3N1MlvVc4


hááát. egész héten itthon vagyok. most aztán van időm..
tegnap kicsit szar volt délután, de kihevertem
felírtam kis papírokra a gondjaimat, elég sok lett belőlük. majd kicsikre összetépdestem őket.
nem tudom mi értelme volt, de nekem jól esett...majd jött egy kis veszekedés, de szerencsére már minden rendben , és bocsánat azért hogy olyan vagyok...szóval az érintett(ek) tudják milyen.. nem direkt, ilyenek a génjeim vagymi.. aztán ki lett békülve, meg minden, és megigérem,próbálom magamon javítani
!
a
legfontosabb most ez. lefogok higgadni.. tudom,általában nem gondolom meg kétszer, amit ki akarok mondani.. meg nagyon ingerlékeny is vagyok..meg na.. mindenkinek van hogy úgy érzni hogy már eléggé összegyűltek a dolgok,és ki kell adni.
egy ember azt mondta,hogy én ezért nem leszek depressziós, mert én kiadom magamból, és kisírom magam.. ami tegnap fél10ig tartott.

és zárás képen..


SZERETLEK TITEKET !
sajnálom..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése