2009. december 4., péntek

ne hagyd.


Ne hagyd, hogy megtévesszelek! Ne hagyd, hogy megtévesszelek azáltal,amit mutat az arcom. Álarcot viselek. Ezerféle álarcot viselek –álarcokat, amelyeket félek levenni. Egyik sem én vagyok. Olyan benyomást keltek, hogy magabiztos vagyok, hogy bensőmben csak ragyogás van, nincsenek viharok, hogy önbizalom a nevem, higgadtság a módszerem,
hogy a víztükör nyugodt, és ura vagyok a helyzetnek, nincs szükségem senkire. De kérlek, ne higgy nekem! Kifelé tűnhetek nyugodtnak, mint a tükörsima óceán, de ez álarc, az állandóan változó, és mindent elrejtő álarc.

tudod rá kell jönnöm hogy elég sok hibám van..szeretek az emberekről egy álomképet alkotni.. olyan ami megfelel..és azonnal szeretem és megbízom abba, aki egy kicsit is kiemelkedik a többi közül. és ebből jönnek a számomra rossz, beképzelt barátságok, amik csak egyoldalúak.. : |
és az a baj hogy túlságosan ezektől a barátságoktól, és az emberektől függök.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése