2009. december 29., kedd

a semmin elmélázni

Ne legyen köztünk semmi baj
Én bontom a vakolatot omlik a fal
Összeköt minket az élet, a végzet magasba tart..

Csak egy darab vagyok a nagy egészben..


ma beszélő macskákkal és kutyával álmodtam,ez még normális ?
és az hogy az egyik macskának véletlenül(asszem) lehúztam a nyakáról a bőrt, majd fura tyúkká változott és meghalt . és EZ normális ?
aztán a másik macska és egy kutya haragból üldözni kezdtek, beszéltek hozzám,és én féltem .és mindenki más is ellenem volt hogy hogy tehettem ilyet ez még NORMÁLIS ?

tisztán emlékszem hogy az a tyúkká változott valami magára nézett,de én biztattam hogy annak így kell lennie, közben a nyaka olyan lett.. látszott a hús, és sötét vörös lett.. én biztattam, hazudtam neki mert féltem hogy meggyanusit. emlékszem hogy nézett rám , majd esetlenül szenvedett. szörnyű.
és ez ..
ez normális még ?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése