2009. december 17., csütörtök

szeretni valakit valamiért.. akkor is hogyha nem lehet,hogyha fáj..

a bejegyzés címe : szeretni valakit valamiért..akkor is hogyha nem lehet,hogyha fáj..
kint voltam a konyhában, és ez megszólalt a rádióban.. sírni tudtam volna. de nemtettem.
annyi minden van.. annyi. és néha nagyon fáj.. =/
délután karácsonyi koncertvolt a sulinak, ígyhát 5-fél7 ig ott töltöttem drága időmet.xD
Zsófival beszélgettünk, és kiderült ő honnan ismer egy bizonyos személyt. majd mesélt ezt azt, ami amirőlnekem eléggé szarul esett tudomást vennem. NEM LEHET AZ AMIT ÉN MEGÁLMODOK.
hát igen. másnak teljesül. Más megkapja azt, aki neki akár legyen pillanatnyi, vagy fakó érzés.. másnak meg a lehető legtöbbet jelentene, de mégse.. =/

MA tehát suliban semminemvolt, szokásos hócsata a szünetekben. : D majd suliután Gyuresszal mentem hangszerboltba meg Forum( megvettem A sapkát ), aztán Molni eljött hozzánk. Tudtunk beszélgetni, és el tudtam mondani azt,ami engem zavar. jó hogy vagy ,Molni ( : aztán fél5kor találkozás Szandival majd mentünk a karácsonyi koncertre, ami végülis elment egynek. közben szaloncukorevés, és várakozás valamire, ami végül elmaradt.
hát jártam már így nemegyszer :'D na mindegy. aztán haza, útközben Gyösi nyakondobott hóval XD nembaj , megbocsátható :P

MÁR CSAK HÁROM NAP !!
aztán téliszüneeett ( :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése