2009. december 1., kedd

új blog. tiszta lapok.


NEW
!
előtted a küzdés, előtted a pálya, az erőtlen csügged, az erős megállja!

a régi blogomat kicsit kinőttem. most hirtelen felindulásból kezdtem itt egy új blogot.

a te meséd már véget ért. új történet vette kezdetét, de te ennek már nem lehetsz szereplője.


a felállás lényegében ugyan az. de muszály volt újjítani egy kicsit, meg ezt jobban tudom szerkeszteni.

itt az év vége. itt az utolsó hónap a 2009es évből. és mégse érzem úgy hogy mindent megtettem,amit kellett volna ebben az évben.hiányzik valamit, amire egyenlőre még nem jöttem rá. a 2009es évet azzal kezdtem,hogy meg teszek mindent,amit lehet, és a legjobban fogom érezni magam, amit szeretnék,azt teljesítem. valahol az egyik fiókom mélyén ott van az ' amit meg szeretnék tenni' listám.. nem találtam meg hosszú ídeje, de néhány dologra emlékszem róla, néhány semmisérre,és néhány ,csak álomnak számító lehetetlen dologra..
ez az év csalódásokkal és boldogsággal is tele volt. jutott mindenből bőven.
és rájöttem,hogy mekkora hülyeség most az utolsó napokat is szomorkodással és 'bár máshogy tettem volna' gondolatokkal tölteni. de néha eléggé lehangol a körülöttem lévő világ, és a történések..

ha csak álmodozom,az életet lekésem
sok minden múlik a reggeli kelésen ...
Kép hozzáadása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése