2010. január 15., péntek

Azért vannak a jó barátok
Hogy a rég elvesztett álmot
Visszahozzák néked majd egy szép napon.
Azért vannak a jó barátok
Hogy az eltűnt boldogságot
Vissza idézzék egy fázós alkonyon.


- ti vagytok a legfontosabbak ( 2009.január 8. )
azthiszem nem kell megmagyaráznom.
mindig velem lesztek, igaz ?tudni akarom. én veletek leszek.

Egyszer, nem tudom mikor, eljön az én napom, és akkor ők lesznek ott. Miattam.

ricsi : "A jó barátok mindig egymás mellett állnak, történjen bármi. Amikor azt mondják, "örökké", úgy is értik."
niki :"Minden időben szeret, aki igaz barát, és testvérül születik a nyomorúság idején."
barbi :
"A szívem mélyén elhervadt már minden virág
De megtanultam, mit jelent egy igazán jó barát
Ha bajban vagyok, elég az, ha rá gondolhatok
Hisz nélküle már nem lehetnék az, ki most vagyok."
betti : "Egy társ kell, egy barát, ki megvéd, ki átölel,
ki megért, és segít, ha vigasz vagy tréfa kell"

2007 szeptember. 2010 január. (L)(L)(L)(L)(L) 5en.együtt. mindig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése