2010. január 6., szerda

a butáknak csak a mesékben van szerencséjük

igaz azt,hogy egy kis problémát megoldhatatlanná lehet fejleszteni,ha eleget töprengünk rajta.nos, ebbe a hibába szokásom beleesni. néha talán elég lenni átsuhanni egy egy problémán, nem meg meg állni minden kis akadálynál,és jól átgondolni . én is felfujom a dolgokat sokszor, de van olyan is ami már akkora hogy nem lehet fokozni.

csütörtökön tanulás helyett ifin voltam : D kami, reni (L)
elszórakoztunk :D addig ütni a padot,amig meg nemáll a könyv.. XDD
namindegy : D szóval jóvolt. de már este alig tudtam aludni a vizsga miatt.
tegnap. reggel korán kelés. izgulás, és még a tételek átnézése.
9kor érkezés a suliba, a németvizsgára. a várakozás, az izgalom.. a legrosszabb ami lehet. de végül.. büszkén jelentem be hogy ötöslett : DD
ezen is túlvagyok :D megérte rá készülni : D
ma. szombat, és nekem suli volt - . - " ez nemnormális. XDD
röviditett órákkal.. TÚLÉLTÜK . : D hetedik órában elment az osztály "sétálni " az osztályfőnökkel, ami abból állt hogy mentünk szám métert majd mehetett mindenki haza
. XD
minket természetesen otthagytak a suliba.. annyi baj legyen.
hetedik óra után mentem a mekibe Barbi,Tünci és Dóri társaságában : D nem tudom hány órát
votunk ott, de kb. egész délután. xDD de amit ott történtek.. : D hatalmas volt. rég voltam már velük igy együtt : D utoljára..nyáron .
" ez most beteges,vagy csak nekünk nem megszokott ? " XD
a férfi, akinek vagy szemtengelyferdülése volt és azért bámult hosszú időn át minket, vagy egyszerűen perverz állat volt. xD
"- héé, tündi az ott jobbra az a férfi nagyonbámul minket..
-hééé tündi még mindiiiggg xDD"
kicsit se hangosan. aztán lettünk Jóska, Kata, Irma meg
öhm nemtom mii xD
majd ugyvéltük jobb ha elmegyünk. XDD
tünci lefejelte az üditőspoharat, a kisgyerek meg megilyedt tőle. meg volt az a nő azzal az "arccal" a fején, meg azok a grimaszok, vele a két rövidgatyás férfi. könyörgöm,januárban ???

szóval nagyonjó volt ez a délután : D
és csináltam egy csomó fotót, jórészt barbiról és a mekis kajáról : D szerintem
jóklettek :D
I love you so much ( :
barbi tünci dóri
it was a good day [:
a képen nincsrajta tünci : [
de őtisnagyon(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése