2010. január 1., péntek

.. ha más ölel át.

2009. VÉGE..

hát ezt a szilvesztert is túléltük, itt a 2010. . . vajon mit tartogat ?
a tegnapi nap jó volt [ :
az ifivel töltöttem, és végül nem bántam meg hogy így alakult. . .
8ra mentünk, és ma reggel félhétkor jöttünk haza .
a társaság végül az volt, akiket én szeretek. ' Kami és társai : D'
amikor megérkeztünk éppen lufival szenvedtek a többiek, megláttam Kamillát
és azonnal rohantam oda hozzá, előtte gyors köszönés Pannuskának : ]
éjfélkor tűzijáték, ölelkezés, az év első képei..
aztán játékok, kajálás, karaoke és póker .
fél öt körül eltudtam volna aludni azon a széken. . . de mégse.

volt egy dolog. . . nem kellene játszanom a tűzzel. képletesen. B.ú.é.K. !!
de végül boldog voltam.. csak ez az egész.. leépít.. de a pillanat..megéri. márennek is vége.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése