2010. január 24., vasárnap

Someone else..
hát nincs mit mondanom neked.
majd túl leszek ezen is.


tegnap.
a délelőtt el lett rontva. próba 11től. 45 perc várakozás pont rá, akinek egy pár lépcső hogy lejöjjön.. majd ez az egész el lett rontva különböző dolgokkal, végül elegem lett és elmentem. hívott barbi, találkoztunk a Forumnál . jó volt újra rengeteget beszélgetni .de azért vannak érdekes emberek szó se róla. ott bámultak minket negyed óráig, majd amikor feláltam az egyik odajött hogy leejtettem a pénzem. volt egy oka hogy emgszólitson xDDD találkozás nikiékkel.
"-te is Zt-s vagy ? - nem,én GYps. " gondoltam..
majd átmentünk Ricsihez. vittük az ice teat a KFC ből mert nekünk nemkellett.. xd
aztán eltelt ott az idő, doboltunk,beszélgettünk, majd mentünk a buszmegállóhoz, ott lefagytam. xD
aztán úgy jött ki hogy el is telt a nap : D
jó volt végülis, leszámitva a délelőtti incidenst.

a mai nap meg nem telt valami eseménydúsan. azt hittem hogy esik a hó, de csak a fáról fújta le a szél a 'maradékot'.
valaki. valamit. UNATKOZOM!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése