2010. február 3., szerda

Boldog vagyok, hogy létezik.

Van valamitek, amit nem adnátok oda soha senkinek ?
Van hogy azt mondom, bár cserélhetnék valakivel sorsot,életet. jobban belegondolva rájövök lassan hogy ha éppen nem történt az amit vártam,ami nekem jó lett volna, az azért van, mert nem az a legjobb nekem. majd lassacskán úgy alakulnak a dolgok,hogy elfelejtek régi fájdalmakat, csalódásokat, helyzeteket és minden rendbe jön. ilyenkor már nem is gondolok arra hogy mi volt régebben. csak akkor jön újra ez az elégedetlenségem, ha megint nem úgy alakul minden,ahogy gondoltam. de amíg tökéletes minden, akkor nem is gondolok arra hogy lehetne rosszabb. de amikor rossz, akkor mindig azon jár az eszem,hogy lehetne jobb..
this is yours. my friends'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése