2010. április 3., szombat

van minden

ja kérem a sors nem habos kakaó .


Vallomások, látomások,
Víziók és hazugságok,
Érzések és kívánságok
Megtörnének, széttörnének
Tükörfalán a beszédnek.


"tegnap igazán megfogott valami,amit mondtak nekem..
a döntésekről. hogy valakihez túlzottan kötődünk, nem tudjuk mikor elég. Mikor jön el az a pillanat amikor neki már nincs ránk szüksége, és el kell engedni.Addig valami célja volt annak,hogy mi részesei voltunk az életének.. Ekkor néztem rá egy emberre,aki ott ült velem. ő is rám nézett. szerintem tudta azt amit gondolok,legalábbis azt hiszem. Vele kapcsolatban is azt érzem hogy néha túl sok vagyok, de olyan erősen akarok hozzá kapcsolódni. fontos akarok neki lenni.
Ugyan ez az ember jutott eszembe amikor az életben elkövetett rossz döntésekről volt szó. Talán ezt a döntést anno nem én hoztam meg,hanem ő.. ránéztem.. vajon mire gondol? gondol erre, gondolja azt amit én ? nem tudom.." ez egy november hatodikai bejegyzés.
visszaolvasva..és a mai nap után..
a mult visszatart .. és elereszteni azóta se tudtam,ugy hiszem,célja van hogy őt ismerem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése