2010. június 18., péntek

fáradt vagyok. hogy a semmit tevés hogy képes elfárasztani, arra nem tudom a választ.
( reggel 4:30) rémálmom volt. lehet butaság, de nemfogok visszaaludni. félek.. szörnyű volt...
( 5:40 ) visszaaludtam.. és jött mégegy rémálom. nem, mostmár tényleg nem fogok visszaaludni.
de elnyom a fáradtság. de azértse. kezdődjön a nap.
(12:40 ) még mindig fáradt vagyok. de a félelem nagyobb. bár egyszer el kell amdj aludni. de nem,nem akarom újra látni azt az álmot..


nemsoká évzáró.
hivatalosan is vége.
bár most minden nap hétvége érzésem van. egyszer majd biztos tudatosulni fog bennem hogy ennyi hétvége nem jöhet egymás után..

és tegnap.tegnap..
nagyon jó volt. nagyon nagyon.
és nem lehet lerini az érzéseket, azt a szeretetet,ami bennem van.


Jamie megmentette az életemet. Tőle tanultam mindent: az életről... a reményről... az előttem álló hosszú útról. Mindig hiányozni fog, de a szerelmünk... olyan akár a szél... nem láthatom... de érzem.
( séta a múltban c. film )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése