2010. szeptember 4., szombat

folytatás- csak egy lépés.

hát végülis ez az egész ugy alakult hogy nem alakult sehogy.
hogy mindenkiben benne van a kedv, az élet, a szerelem, a vágy , a tűz..
bennem..bennem egy halvány lángja kezd kibontakozni a reménynek hogy igen is van továbblépés és felejtés, és hogy küzdeni is lesz erőm mert lesz mert kinek másnak ha nem nekem.
köszönöm a tanácsokat, akiket ugy vélem könnyebb adni mint megfogadni.
köszönöm pár embernek azt hogy nem hagyták hogy a legmélyebb pillanatomba elhagyjam magam hanem igen is felállitottak és azt mondták ' ne hagyd magad '.
probálok a dolgokhoz alkalmazkodni, bár tudjuk és legfőképp én érzem minden porcikámba hogy egyáltalán nem könnyű.
nem hittem ,azaz lehet hogy egy kicsit mégis, hogy eljöhet ez az érzés és ez a nap.
hát mégis eljött , és talán azért fájnak a dolgok mert még friss nekem. tullépni sose ment könnyen..én mindig ellébecoltam a pillanatok között felidézve az emlékeket, és sokadjára is feltettem ugyan azt a kérdést : mi lett volna ha..
továbbá megtapasztaltan a filmekből ismert érzést .. nem a kellemeset. hanem amikor valami a belsődig kiüt. valami ott,legbelül fáj, szétszakit.
és rájöttem hogy az én gondomra nincs megoldás. nem lesz máshogy, el kel viselnek. meghoztam egy döntést, ami elinditott dolgokat. Sose értettem hogy egy ember hogy tud egyik napról a másikra szakitani a múlttal és egyből fejest ugrani a jövőbe.
nem, ő nem volt más.ő ugyan olyan ember mint a többi.. ő csak nekem volt különleges. de el kell szakadnunk egy időre azoktól a dolgoktól amikre igazán vágyunk,hogy meglássuk tényleg akarjuk e. lehet a következő lépsem más lett volna , de valami közbeszolt. és hátha ennek igy kellett lennie. . .
az nem kérdés hogy szeretlek e.
az nem kérdés hogy igazán e.
az se kérdés hogy fáj e a jelen, mert piszkosul.
de tudom hogy ha most ugy is érzem hogy eljött a pillanat amikor nem érzek magamba elég erőt arra hogy az esés után újra felálljak és tovább haladjak, de hiszem hogy egyszer tul fogok lépni , és szakitok a múlttal.
tudom mindenki aki az életembe kerül valami üzenetet hordoz számomra.
a történések amiken átmegyek mind mind tanit valamire.
én tanultam.
de.. de sajnos újra és újra rosszul lépek és elesek.
de lesz elég erőm felállni, igérem.


1 megjegyzés: