2010. szeptember 18., szombat

pont pont vesszőcske

hogy is mondják. nem tudom,lehet végül is sehogy se, de most én mondom.
szóval a tapasztalat az hogy le kell tudni nyugodni, és átnézni rajta akkor is amikor egyáltalán nem könnyű.
engem az élet arra tanít hogy ne azt kérjem amire vágyom,hanem azt amire szükségem van.
és most a héten nagyon bepörgött körülöttem a világ.
egy hete láttam a Barátaimat , a nagybetűs barátaimat.Akiket igen kiváltság ha láthatok mert nem itt laknak és épp ezért nem láthatom őket akármikor amikor szükségem lenne egy kis jókedvre.elteszek minden emléket szép gondosan hogy amikor nincsenek velem,akkor is ott legyenek.
és éppen tudod most berezonált a hangszóró ahogy itt ülök a sötétbe
egy új sms. egy pár szó. 8. tudod milyen jólesik? rád gondoltam ma, hogy mennyire hiányzol. és most irtál.
nagyon nagyon hiányzol tudod ? és nem tudom mikor fogunk találkozni megint, de sose foglak kevésbé szeretni mint ahogy most szeretlek. házat építettel a szívembe kedves ( :
ez a hét nagyon elrohant. a suli, a suli.. tanulni kéne, ha lenne kinek.. aztán ott a különangol, a semmi alvás, a próbák próbák hátán, edzésre már időmse volt, majd előadás, a legjobban sikerült. annyira jó, örültem nektek, szeretlek titeket !
aztán végre péntek, aludhatok nagyokat, végre lefeküdhetek az ágyba ugy hogy csak nézem a plafont és nemgondolok semmire.
várom a jöhőhetet. annyira nem, de mégis. semmi különleges nem lesz, de mégis.



amugymeg fáj a szivem. valoságosan .
a másisdolog meg javul.. szépen lassan gyógyit az idő.
hálát küldök a fentieknek!
'nem tudok mindent, de van hitem és ez elég. '

have a nice week !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése