2010. november 12., péntek

awesome


Nos.. próbálom megfogalmazni pár mondatban a körülöttem rohanó világ mondanivalóját,és hogy mit tartogatott nekem az eltelt pár napban.
Kétlényeges dolog..
Úgy érzem, találtam valakit, valaki egész fontosat, és újat az életeben. És újra megtaláltam egy másikat, akit néha mintha elfelejtenék, amikor ő sose felejt el engem, mindig figyel rám, mégha én el is hanyagolom,ő ott van velem.
Kezdem a másodikkal..
Egy hihetetlen koncert keretében örülhettem több szár emberrel együtt a Főnix csarnokban tegnap este, annak, hogy van aki soha nem hagy el minket. Az üzenetét ezuttal az általam mélyen tisztelt, és elismert, és nagyon szeretett Michael W Smith 'bácsii' dalai által hallhattam.
" You came from heaven to earth , to show the way... "
God, thank you all, thank you my life, my friends, my family, and that you saved me and you show the good way in every day, and you help me ,and you give me, that is important for me.
Lord i lift your name on high ! You are awesome, and holy !

sokszor hajlamos vagyok elfelejteni azt, ami teremtett, aki fenntartja az életem, aki miatt most itt lehetek..
és belegondolni abba, hogy ha ő felejtene el engem , senki lennék.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése