2011. január 8., szombat

egy szívdobbanás. egy elfelejtett érzés, újra játszott mult.
most én nyertem tudom.
az emberi lét, nomeg az emberi gyenge elme

a nagy összevissza-koszos-lötty-kotyvasz életembe került egy két tiszta csepp..
kicsit kuszább, kicsit magányosabb, kicsit szomrubb, és kicsit más mint a többi, de az enyém.
és te is az enyém.
és szeretném hogy mindig velem legyél.




sajnálom a gondolataimat, vagyis az összevisszaságot.
a kevés jelet magamról, hisz én se értem a körülöttem folyó világot, és senki se magyarázza meg.
köszönöm a tegnap estét gyerekek, köszönöm hogy velem vagytok.
és üzenném egy jó barátomnak hogy EZ is csak egy nap nem a világ vége, honlap vége, ennyi. tudod megyünk és megverünk valamit esetleg valakit, üvöltsünk egyet,szoljon a rockandroolll 1 és majd lenyugszunk és egyből jobb. Mindig számíthatsz rám,én is számítok rád ha baj van. !
hja és küldeném aaaaaaa PÖRKÖLT együttes EZ EGY KÜLÖNLEGES HÚS című számát. tudod te : )

AMUGY
boldog mindent mindenkinek. sokkal jobbat mint eddig, és mégjobbakat. : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése