2012. szeptember 28., péntek

„Nekem adatott minden hatalom mennyen és földön. Menjetek el tehát, tegyetek tanítvánnyá minden népet…”

Tegnap este egy nagyszerű turné első állomásán köszönthettük a Superhero (UK) ,Tűzveszély és Amnesztia zenekarokat a Klinika moziban,Debrecenben! Fergeteges hangulat, nagyszerű előadók, ki kellhet még ? Mindenki 2(!) új fordítású Bibliát kapott a jegye mellé! 
Beszélgettem az amerikai társasággal,aki a Bibliát adta ki, és kértem egy harmadikat, hogy egy ismerőmnek odaadjam. Majd egyből kettőt nyomott a kezembe,és mondta: lefogadnom,több mint egy barátod van! - igaz.
Gondolkoztam, kinek adhatnám oda, és próbáltam Isten szemszögét nézni, nem a saját gondolatomat és megítélésemet az körülöttem lévő emberekről- mivel Isten mindenki felé nyitna, nehogy már én legyek a szeretetének az elzáró csapja, inkább lennék folyam! Szóval, az eszembe jutott ,hogy akkor odaadom annak,aki hazafelé menet először szembe jön velem az utcán. Egyik barátom osztotta az ötletet, így leültünk imádkozni,és áldást kérni erre az egészre. Hazafelé menet az első( két ) ember akit megláttunk két, 40 túli biztonsági őr a klinikán. Istenem,nekik adjuk oda ? Most tényleg ? Végül is,ők az elsők. Így feléjük vettük az irányt, majd pillanatnyi megdöbbentségük után szívesen fogadták a Bibliát, pár szót szóltunk Istenről és az ő Igéjéről, majd továbbálltunk. Pozitívan könyveltem ez ezt az estét,mert ugyan én csak odaadtam azt,amit én amúgy is csak kaptam, de hiszem, hogy Isten munkálkodni fog.
sikerült egy képet készítenek Mike Uphill-el, a Superhero dobosával.
csak úgy megjegyzésnek, ők Skócia legjobb zenekara!
 
 
És Isten szava ma se maradt ígéretek nélkül! :
 
 
 
„Íme, hatalmat adtam nektek... az ellenség minden erején..." (Lukács 10:19)

Éppen téged pécézett ki a sátán támadása célpontjának? Azon töprengsz: „Ugyan miért foglalkozik egyáltalán ilyen valakivel, mint én?” A válasz: a hatásod. Jób olyan hatással volt másokra, ami folyamatosan idegesítette a sátánt. Egyszer ezt mondta Isten a Sátánnak: „Észrevetted-e szolgámat, Jóbot?” (Jób 1:8). Nem sokkal ez után a párbeszéd után a Sátán megtámadta Jób egészségét, gyermekeit, házasságát és megélhetését. Nem tudod úgy magadra vonni Isten figyelmét, hogy közben a Sátán ne figyelne fel rád! Ami Istent dicsőíti, az az ellenséget feldühíti. Mi azonban hatalmat kaptunk arra, hogy győzni tudjunk felette. Jézus azt mondta: „Láttam a Sátánt villámként leesni az égből. Íme, hatalmat adtam nektek, hogy kígyókon, skorpiókon tapodjatok, és az ellenség minden erején, és hogy semmi se árthasson nektek.” (Lukács 10:18-19). Figyeld meg: elhívásod nem arra szól, hogy legyőzd a sátánt, azt már megtette Jézus 2000 évvel ezelőtt. A te feladatod az, hogy érvényesítsd ezt a vereséget minden nap. Jézus már lefegyverezte a sátánt, sőt nyilvánosan megszégyenítette őt a kereszten (ld. Kolossé 2:15). Amikor MacArthur tábornok találkozott a japán haderő legfelsőbb parancsnokával a II. világháború végén, kivette kezéből a kardját, kinyilvánította győzelmét, és kikényszerítette a feltétel nélküli megadás aláírását. Ezt tette érted Jézus a kereszten. Amikor meghalt, majd feltámadt, megfosztotta a gonoszt az erejétől, és kinyilvánította: „Nekem adatott minden hatalom mennyen és földön. Menjetek el tehát, tegyetek tanítvánnyá minden népet…” (Máté 28:18-19). Menj az Ő hatalmával! Menj az Ő erejével! Menj az Ő nevében! Ő hatalmat adott az ellenség miden ereje felett – hát használd ezt a hatalmat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése