2012. október 6., szombat

Mostanában eléggé kiegyensúlyozottnak érzem az életem, és örülök,hogy Isten megáld, valamint,hogy fejlődök, és a személyiségem is hatalmas léptekben változik- pozitív irányba. Mindezt köszönhetem a sok új lehetőségnek, az MCCnek, azoknak az embereknek akik mögöttem állva biztatnak.
A héten a már előző posztomban említett tudás mellett lelki értelemben is kaptam egy adagot.
Hadd mutassak be egy fantasztikus előadót , Joyce Meyert, aki talán a hetem legfőbb üzenetével szolgált egy tanítása során.
Nehéz lenne igazán elmondani mindazt, amit nekem a szavai üzentek. Lehet másnak nem úgy hangzanak, lehet másnak nem éppen ez az ideális téma, de én ott, akkor és azóta köszönöm Joycenak, hogy meghallgathattam , és Istennek, hogy ilyen hatalmas!
Igazából most kezdek újra és újra rádöbbenni arra, hogy akármilyen kis dologgal fordulok őszintén Istenhez, ő azt meghallgatja, és válaszol. Ha úgy megyek oda hozzá, hogy Uram, most ez miért, nem értelek, magamat se, és tudom ha lázongnék, vagy kirohannék akkor semmi nem oldódna meg, így kérlek,inkább te szólj hozzám, én most hallgatok.
Ha van szabad húsz percetek,akit szívesen töltenétek a világ egyik legfantasztikusabb női igehirdetőjét hallgatva, bátran ajánlom ezt a videót!

Pár gondolat,ami engem ragadott meg :
A heten fő mondanivalója egy szóban a STABILITÁS.
A sátán kísért, Isten tesztel!
-Hamar kiderül hogy mi az amit tudunk és mit nem.Nem számít milyen könyvtárunk van otthon,vagy mit huzunk alá a Bibliában, nem tudjuk hogy mit tudunk amíg próba alá nem kerülünk.
-légy elég bátor hogy úgy imádkozz mint Dávid, hogy próbálj meg engem,mutasd meg,mik a gyengeségeim.Attól hogy elrejtjük,nem fog eltűnni, ki kell hozni a világosságra hogy meglássuk mit kezdjünk vele.
-Az ördög tudja,hogy mi zavar,ezért felzaklat,hogy kiborítson
5mózes 8
Emlékezzél meg az egész útról,ahol Istened,az Úr vezetett végig téged..
-a szívbéli hozzáállásunk tart minket hosszabb ideig a pusztában,mint amennyit ott kellene lennünk.Megpróbál téged,hogy megvizsgálja mi van a szívedben,hogy meglássa megtartod e a parancsolatait
-minél stabilabb vagy Isten annál többet mer rád bízni


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése